T1 signerer Super Smash Bros.-stjernen MKLeo

Postet av 2026-07-01

Screengrab via VGBootCamp

Etter å ha tilbrakt nesten tre år med Echo Fox, har MKLeo signert med T1 og vil bli med ANTi på organisasjonens voksende liste for Super Smash Bros. Ultimate, kunngjorde T1 i dag.

"It's no Joke-r," sa T1. “T1 ønsker offisielt [MKLeo] velkommen til vår Smash-liste! Vi er stolte av å styrke vår nordamerikanske tilstedeværelse og fortsette vår vinnende arv med denne superstjernen på vår side! ”

Det er ingen spøk. T1 ønsker offisielt velkommen til @Mkleosb til vår Smash-liste!
Vi er stolte av å styrke vår nordamerikanske tilstedeværelse og fortsette vår vinnende arv med denne superstjernen på vår side! # T1WIN # T1Fighting pic.twitter.com/GdaZFPWXbs

— T1 (@ T1) 27. februar 2020

Signeringen kommer bare noen få dager etter at Leo vant sin første major for året med seier over Enrique “ Maister ”Hernández Solís på Frostbite 2020. I forrige uke kunngjorde Super Smash Bros.-stjernen offisielt at han skilte seg med Echo Fox, som ble oppløst i november 2019, midt blantdet fortsatte mysteriet rundt organisasjonens fremtid.

Leo har alltid hatt en tilhørighet til Sør-Korea og reiste ofte dit for å konkurrere i forskjellige turneringer og mellom begivenheter på personlige turer, så denne signeringen gir mye mening for begge sider.

T1 ble først med på Smash-scenen ved å signere både ANTi og Larry "Larry Lurr" Holland i april i fjor før han hentet Pokémon og Smash-spilleren Sejun Park i november. Teamet skilte seg med Larry Lurr i januar og lette etter en annen spiller å få med seg da ANTi begynte å reise til flere turneringer igjen.

Når vi går sammen?

- T1 | MkLeo (@Mkleosb) 27. februar 2020

Leo er den topprangerte Smash Ultimate-spilleren i verden, etter å ha vunnet totalt 15 turneringer i spillets første år i konkurransescenen. Han har allerede vunnet en Super Major denne sesongen, etter å ha fullført en historisk taperes brakettløp for å ta med seg Frostbite 2020-trofeet, samt en andreplass kl.1. Mosebok 7.

Jeg er så spent på å spille og lage innhold til T1, jeg vil fortsette å prøve mitt beste for å fortsette å presse Ultimate meta og få alle de turneringsgevinster ? tusen takk for denne muligheten. Dette er bare begynnelsen på mange flotte ting med den nye familien min ... @ T1 ❤️ https://t.co/5og36OyxZx

— T1 | MkLeo (@Mkleosb) 27. februar 2020

Leo har en historie om å vinne som samsvarer med T1s mål om å produsere resultater i alle aspekter av esport-satsingen. Med den ubestridte kongen av Ultimate på laget ser det ut til at T1 kanskje bare er klar til å ta en annen del av esportsverdenen med storm.